Приложени е на интерактивните киоски и дисплеи на публични места и в администрации Приложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в големите компанииПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи във финансовите институцииПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в хотели и ресторантиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в университети и училищаПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в музеи, галерии и изложбиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в поликлиники и болнициПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в областта на човешките ресурсиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в търговските центрове

Киоските в Търговските ЦентровеКиоските и публичните дисплеи в търговските центрове, осигуряват редица начини за засилване на интереса на клиентите и улесняване на процеса на продажбите. 

  • Ориентират клиентите в търговкия център за предлаганото многообразие от стоки и производители
  • Рекламират и предоставят достъп до сайта на магазина
  • Информират за текущите промоции
  • На дисплеите могат да текат реклами на различните магазини или съотвено на различни стоки
  • Осигуряват достъп до много по - голям асортимент от продукти, отколкото могат да се съхраняват физически в търговския обект
  • Създават възможност за онлайн транзакции посредством сайта на магазина
  • Дават възможност за обратна връзка с клиентите, събират предложения
  • Осигуряват достъп до регистри за организирани томболи и подаръци
  • Рекламират местоположението на други магазини от веригата

Информационните киоски и диджитал сайнидж (digital signage) дисплеите създават много добър имидж на магазина или търговския център, повишават обемите на продажби и са още едно средство за комуникация с клиентите.