Приложени е на интерактивните киоски и дисплеи на публични места и в администрации Приложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в големите компанииПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи във финансовите институцииПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в хотели и ресторантиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в университети и училищаПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в музеи, галерии и изложбиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в поликлиники и болнициПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в областта на човешките ресурсиПриложени е на интерактивните киоски и публичните дисплеи в търговските центрове

През последните години, много банки и други финансови институции внедряват интерактивни киоски в лобитата и коридорите си . В банкирането и в областта на финансите, киоските могат да поемат някои от услугите свързани с клиентски транзакции, да осигурят на клиентите информация относно предлаганите от банката услуги, особено за възможностите на е-банкирането. Така настроени, киоските позволяват на банките да:

  • Рекламират сайта на банката
  • Покажат нагледно електронното банкиране
  • Отговарят на често задавани от клиети въпроси
  • Наблягат на банковите продукти, услуги, лихви, такси по заеми и т.н.
  • Предлагат съоръжение за самообслужване за определени банкови операции
  • Извличат ползите, както  от съществуващите системи,така и от ефективността  на бързо развиващите се технологии