Все по често отделите за човешки ресурси обменят информация, чрез корпоративните Интранет (вътрешни/ локални) мрежи. Интерактивните киоски в корпоративната област, помагат да се разширят тези усилия . Предлагат съгласуваност и преодоляват трудностите при служители с липса на компютърен достъп, като например тези в областа на прозводстото или промишлеността. Поставени в зони с гоям човекопоток, например кафенета, киоските дават възможност на отделите за човешки ресурси да :
- Осигуряват достъп до локалната мрежата на дадено предприятие
- Дават гласност на предстоящи корпоративни събития и дейности
- Предлагат достъп до онлайн практики и политики
- Позволяват на служителите лесно да актуализират информация, относно личните им данни
- Маркират важни точки от вътрешните работни дейности - командировки/ оперативки
- Подобряват цялостната вътрешна организация свързана с обслужване на клиенти
- Подсигуряват информираност за всички служители