Киоските и публичните дисплеи в търговските центрове, осигуряват редица начини за засилване на интереса на клиентите и улесняване на процеса на продажбите.
- Ориентират клиентите в търговкия център за предлаганото многообразие от стоки и производители
- Рекламират и предоставят достъп до сайта на магазина
- Информират за текущите промоции
- На дисплеите могат да текат реклами на различните магазини или съотвено на различни стоки
- Осигуряват достъп до много по - голям асортимент от продукти, отколкото могат да се съхраняват физически в търговския обект
- Създават възможност за онлайн транзакции посредством сайта на магазина
- Дават възможност за обратна връзка с клиентите, събират предложения
- Осигуряват достъп до регистри за организирани томболи и подаръци
- Рекламират местоположението на други магазини от веригата
Информационните киоски и диджитал сайнидж (digital signage) дисплеите създават много добър имидж на магазина или търговския център, повишават обемите на продажби и са още едно средство за комуникация с клиентите.